Ebon Hand píše:
Hrát jen s odkazem mě neuspokojuje.
Záleží na tom, jak nastavíš téma kampaně.
Představ si, například, že budeš hrát kampaň jejímž předmětem bude znovuoživení toho odkazu. Začneš na malejch levelech s postavama, který maj nějakou slabou návaznost na ten odkaz, s tim jak postupuješ k vyšším úrovním se postavy dozvídají víc a víc o tom o co šlo, začnou snít o oživení toho odkazu, na středních úrovních na tom začnou tvrdě makat, pak zjistí něco, co ten odkaz nějakým způsobem poškodí - objeví, že to tehdy nebylo všechno tak úžasné a suprové a budou se s tím muset porvat, vymyslet jak to do budoucna udělat lepší a pak, když už se zdá, že mají úspěch na dosah, se vynoří původní nepřítel která v žádném případě nechce vidět fénixe vstát z popela a plnou silou která původní říši zničila se vrhne znovu na jejího povstávajícího nástupce a bude na postavách, aby prokázaly že jsou hodny svých epických úrovní a založili novou říši na troskách a mrtvolách konečného nepřítele té původní.
To by bylo docela super, ne?